2011-11-26 21:55:04

DEBATA I PARLAONICA

U četvrtak 24. studenog 2011. održana je u našoj školi debata i parlaonica na temu: «Hoće li Hrvatska imati koristi od ulaska u Europsku uniju?» Debata je održana u okviru projekta : Forum za Europsku uniju Udruge za razvoj kontinentalnog turizma i gospodarskih djelatnosti, a uz potporu Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija.

DEBATA I PARLAONICA NA TEMU:

«HOĆE LI HRVATSKA IMATI KORISTI OD ULASKA U EUROPSKU UNIJU?»

                         U četvrtak 24. studenog 2011. održana je u našoj školi debata i parlaonica na temu: «Hoće li Hrvatska imati koristi od ulaska u Europsku uniju?» Debata je održana u okviru projekta : Forum za Europsku uniju Udruge za razvoj kontinentalnog turizma i gospodarskih djelatnosti, a uz potporu Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija.

                        U debati i parlaonici sudjelovali su učenici završnih razreda. U afirmacijskoj skupini prednosti ulaska u Europsku uniju branili su Milan Gušić, Ivan Jakić i Filip Škrtić, dok su dileme i nedoumice prilikom ulaska u EU naglašavali predstavnici negacijske skupine Željko Jurkić, Marko Turković i Danijel Nikles. Informirano i dominatno sudačku ulogu odradili su Marko Boltadžija, Hrvoje Huljina i Martin Vuk. Afirmacijska i negacijska skupina suočili su mišljena i stavove koji su naglasili potrebu očuvanja tradicionalnih hrvatskih vrijednosti i usvajanja proklamiranih temeljnih vrijednosti Europske unije. Posebno je naglašena potreba razvoja ruralnih područja kroz korištenje fondova Europske unije.

                       Nakon odrađene debate u raspravu se uključila publika i iznjela svoja mišljenja u obliku parlaonice. Cilj ovakove izmjene mišljenja bio je da mladi ljudi prije svega dobiju nove informacije te da imaju mogućnosti iznijeti svoje stavove i dileme vezane uz skori ulazak Hrvatske u Europsku uniju.

                      Provedena  evaluacija pokazala je veliki interes učenika za ovakav oblik iznošenja stavova i mišljenja. Od evaluacijskih pitanja učenici su posebno visokim ocjenama ocjenili mogućnost stjecanja novih znanja, priliku da izraze svoje mišljenje te vlastiti osjećaj važnosti koji im je pružio ovaj oblik prezentacije.

 


Šumarska i drvodjeljska škola Karlovac