preskoči na sadržaj

Šumarska i drvodjeljska škola Karlovac

Login
Oglasna ploča

Priloženi dokumenti:
logo erasmus+.jpg
logo projekta.png

Arhiva dokumenata
Više informacija o Školi

Promidžbene listiće možete ispisati odavde:

LETAK

GLOBE u školi

GLOBE U ŠKOLI

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 21. 2. 2019.

Ukupno: 168983
VIJESTI, DOGAĐANJA, NAJAVE, OBAVIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dizajnerski projektni dan(i) 9.-13. prosinca 2013.
Autor: Ljiljana Lozančić, 15. 12. 2013.

Koje nastavne metode primijeniti da bi učenici ostvarili ishode učenja? Jedna od nastavnih metoda je i projektna nastava koja se odvijala u našoj školi u tjednu od 9. do 13. prosinca 2013. 


Dizajnerski projektni dan(i)

9.-13. prosinca 2013.

U programu obrade drva naša škola priprema učenike za zanimanja stolar i drvodjeljski tehničar dizajner.

Nastavni sadržaji ovih zanimanja osmišljeni su na taj način da puno više odgovaraju potrebama učenika nego što je to bilo prije na način da se nastavni sadržaji formiraju u cilju postizanja ishoda učenja koji će učeniku omogućiti nakon završetka škole ili zaposlenje ili nastavak školovanja.

Ključna svrha zanimanja drvodjeljski tehničar dizajner je da samostalno obavlja i sudjeluje u oblikovanju, projektiranju i konstruiranju

proizvoda od drva i drvnih materijala te opremanju interijera. Sudjeluje u poslovima planiranja, organizacije, nabave, proizvodnje i prodaje proizvoda od drva i drvnih materijala, programira i upravlja radom CNC strojeva te rukovodi skupinom ljudi.

Nabrojeni poslovi temelje se na provedenom istraživanju u sklopu agencije za strukovno obrazovanje među poslodavcima i tvrtkama. To su stvarna radna mjesta na kojima naši učenici mogu raditi kada završe našu školu u ovom programu.

Koje nastavne metode primijeniti da bi učenici ostvarili ishode učenja? Jedna od nastavnih metoda je i projektna nastava koja se odvijala u našoj školi u tjednu od 9. do 13. prosinca 2013.

Neke od dobrih strana projektne nastave :

·        prevladavanje nedostataka zajedničkog poučavanja velike skupine učenika u učionici – frontalne nastave

·        organiziranje zanimljivijeg, svestranijeg i učinkovitijeg  školskog učenja

·        stjecanje nekih životnih kompetencija kroz akcije, scenarije i ostale načine aktivnog učenja koje nije moguće ostvarit frontalnim načinom poučavanja

·        učenik postaje aktivnim sudionikom nastave

·       učenje glavom, rukom i srcem

Iz strukovnih predmeta: Materijali, Tehnologija proizvodnje i Praktična nastava postoje neki zajednički ishodi učenja tako da smo ih objedinili na način da učenici kroz praktičan rad primjene znanja, vještine i sposobnosti iz ova tri predmeta . Učenici su na elementu od drva izradili svoj dio spoja za dužinsko sastavljanje elemenata, a onda smo na kraju pojedinačne elemente spojili u zajednički spoj prijateljstva. Iz predmeta tehničko crtanje trebalo je napraviti tehničku pripremu za izradu spoja u radionici, a kada je spoj bio gotov učenici su ga nacrtali i dokazali da su postignuti i ishodi učenja iz predmeta dizajnersko crtanje. Ostvarena je međupredmetna  suradnja iz svih strukovnih predmeta.

Kako je tema bila prijateljstvo uključili su se i općeobrazovni predmeti:

·        etika – definicija prijateljstva

·        informatika – društvene mreže – nova dimenzija prijateljstva

·        engleski jezik – čvor prijateljstva

·        tjelesna i zdravstvena kultura – susret u sportskoj dvorani

·        matematika – potrebna količina drva za izradu spoja prijateljstva

Na satovima razrednika bavili smo se prosinačkim planovima – koje su naše dobre odluke za 2014. godinu i što je bilo dobro u 2013. godini. Razmišljali smo o prijateljstvu i odlučili prihod od našeg ovogodišnjeg sajma namijeniti u dobrotvorne svrhe – za pomoć bratu našeg učenika.

U sklopu slobodne aktivnosti „Dizajneri drva“ izrađivali smo uratke za Božićni sajam – u pauzama, suprotnoj smjeni, na satovima razrednika. Bili smo jako vrijedni i kreativni.

Pogledajte izložbu – rezultati projektne nastave prikazani su u hodniku škole!

Hvala svima koji su se uključili. Nije bilo jednostavno. Bilo je potrebno promijeniti uobičajen raspored nastave te su se profesori angažirali i za vrijeme, ali i izvan nastave.

Jedna je učenica rekla: „U ovom stresu na kraju polugodišta uslijed testova i ocjena ovo je dobro došlo“.

Mislim da smo uspjeli. Zajednički rad, akcija humanitarnog karaktera, saznanje da imaš prijatelja – imali što bolje od toga s čime ćemo ući u Novu 2014. godinu?

Dragi učenici i kolege profesori sretan Božić i Nova godina!

Od srca Vaša

prof.Ljiljana Lozančić 



Izvor: Ljiljana Lozančić
Priloženi dokumenti:
Dizajnerski_projektni_dan(i)-1.pdf (201.76 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju