« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U rujnu ove godine s partnerima iz Njemačke, Francuske i Grčke započeli smo rad na projektu My involment as a European with refugee children.
U rujnu ove godine s partnerima iz Njemačke, Francuske i Grčke započeli smo rad na projektu My involment as a European with refugee children. Izbjeglička kriza događaj je koji je pokazao da je Europska unija za nj bila nespremna,a izazvao je različite reakcije javnosti, od ksenofobije do znatiželje i prihvaćanja. Prema procjenama Eurostata za 2016. godinu, u Europi je 386 635 djece zatražilo azil, a često su žrtve diskriminacije. Uzevši to u obzir, cilj je projekta stvaranje pozitivnoga školskog okruženja koje olakšava integraciju djece izbjeglica u europske škole te prihvaćanje kulturalne, socijalne, nacionalne i bilo koje različitosti.
U sklopu projekta u svakoj će partnerskoj školi biti održana radionica interkulturalnih vještina, tako da će naši učenici i nastavnici već u prosincu putovati u Thessaliniki (Grčka), a po povratku stečene će vještine i spoznaje prenijeti ostalima sami provodeći radionice. Osim toga, planiramo različite aktivnosti u školi i lokalnoj zajednici, kao što su organizacija javnih tribina, humanitarne aktivnosti, stručne posjete, radionice za djecu tražitelje azila,izložbe i sl.
Na uvodnom sastanku u Kamenzu (Njemačka) 25. i 26. rujna 2017. dogovoreni su detalji provedbe ovoga dvogodišnjega projekta, a među sudionicima bile su nastavnice Branka Čačić i Andreja Pevec (školska koordinatorica).
Projekt se provodi u sklopu programa Erasmus+ i su financiran je sredstvima Europske unije. Ovaj tekst odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.